ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

ULUTEK Teknopark

ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

Bursa'nın teknoloji ve inovasyon merkezi ULUTEK Teknopark'ta gerçekleşen konferansta, e-ticaretin başarı stratejileri ele alındı.

BURSA (İGFA) - ULUTEK Teknopark bünyesinde bulunan firmaları bilgilendirme amacıyla düzenlediği etkinlikte, E-Ticaret ve İhracat Danışmanları Serkan Akarsu ve Yasin Ölmez’in konuşmacılığında Amazon ile Global E-Ticaret ve E-ticarette Pazarlama ve Markalaşma konularında iş dünyasındaki değişen trendlere ve fırsatlara dair katılımcılara önemli bilgiler sunuldu.

Amazon ile Global E-Ticaret konusunda katılımcıları bilgilendiren Serkan Akarsu, Amerika'da Amazon üzerinden ticaretin yol haritasına dair önemli ipuçları paylaşarak pazar analizi, yatırım planı, yasal altyapı ve teşvik konularında katılımcıları bilgilendirdi. Yasal altyapının önemine vurgu yapan Akarsu, "Hangi ülkede iş yapılırsa yapılsın, şirket kurmadan işe başlamayın" uyarısında bulundu. Teşviklerden faydalanmanın önemine değinen Akarsu, " Özellikle, e-ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelere yönelik sağlanan vergi indirimleri, kredi ve hibe imkanları gibi teşvikler, sektördeki aktörlerin daha sağlam bir temel üzerinde büyümelerini sağlıyor." dedi. E-ticaretin küresel boyutta sağladığı fırsatlara değinen Akarsu, "Çok büyük bir pazar var ve bu pazarda hepimize yer var. Önemli olan pazar analizini doğru yaparak doğru satış gerçekleştirmek" ifadelerini kullanarak ürünlerin dünya genelinde satışını hedeflemenin satış ve pazarlama konularında daha başarılı olduğunu vurguladı.

MARKALAŞMA VE UZUN VADELİ BAŞARIYA DEĞİNİLDİ

Markalaşmanın e-ticaretteki kritik önemine dikkat çeken Yasin Ölmez, piyasada birçok rakip firmanın bulunduğunu ve benzer kalitedeki ürünleri daha uygun fiyata üretebilme imkanına sahip olduklarını belirtti. Asıl farkı yaratan unsurun markalaşma olduğunu vurgulayan Ölmez, "Ucuza üretebilirsiniz, ama markalaşma olmadan uzun vadeli başarı mümkün değil" sözlerini kullanarak markalaşmanın satış stratejilerindeki kilit rolüne işaret etti. Ölmez, e-ticarette markalaşmanın, müşteri sadakati oluşturmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabetçi avantaj elde etmek için önemli olduğunu vurguladı. Kaliteli bir ürün veya hizmet sunmanın yanı sıra, marka imajının oluşturulması ve sürdürülmesinin gerekliliğine dikkat çekti.


Haber Kaynak : İGFA

İpsala’da 2 yere jeotermal kaynak suyu arama izni

DSP Keşan İlçe Başkanlığı’ndan Engelliler Haftası açıklaması

Başkan Zeyrek’ten memur ve sözleşmeli personele tavan ücret müjdesi

Sakarya heyetinden Ankara’da enerji zirvesi

İK'nın geleceğini neler bekliyor?

Emekli maaşı düğümü çözülecek mi?

Eğitim İş Keşan Temsilciliği’nden Mehmet Özcan’a ziyaret

Tarım-ÜFE'de yağlı meyveler başı çekiyor

Başkan Bozbey’den hastane ziyareti

Başkan Özdemir’den “Eşit hizmet” sözü

Başkan Karabatı Kültür Merkezi'ne inceleme

Çebi, İtalya Şampiyonası’nda piste çıkıyor 

A Milli Kadın Hentbol Takımı'nın 3-9 Haziran Alanya kampı kadrosu açıklandı

MEB'den afet ve acil durumlarda çocuk hakları anlatıldı

İzmir Selçuk'ta çiftçiler bilgilerini paylaştı

Osmangazi, Ata posterleri ile donatılıyor

Bursa'da Kadınlar Korosundan ‘Anneler Günü’ konseri

Yaza 'Merhaba' dediler

Turist artışı daha fazla harcama gerçekleştirdi

Bursa İnegöl'ün il isteği hız kesmiyor!

Şenol Dolar son yolculuğuna uğurlandı

Bursa Yıldırım'da güçlü kadın, güçlü aile

Kepenekli’de bir sondaj kuyusu daha açıldı

“Başkan Yalçın bize özgürlüğümüzü verdi”

Ayvalık'ta teknede asker eğlencesine engel yok!

Başkan Zeyrek, ‘Engelsiz kardeşlerimin dertlerine çözüm olmak istiyorum’

Bakan Bak, gençlerin kampına çay içmeye gelecek

KGK’dan Ankara’da diplomasi turu

Teröre 'Pençe' darbesi!

Hizmet üretimi yüzde 6,8 arttı!

Yükleniyor

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 36 32 1 3 65 99
2.Fenerbahçe 36 29 1 6 61 93
3.Trabzonspor 36 19 13 4 16 61
4.İstanbul Başakşehir 36 17 12 7 11 58
5.Beşiktaş 36 16 13 7 6 55
6.Kasımpaşa 36 15 14 7 -4 52
7.Alanyaspor 36 12 10 14 3 50
8.Rizespor 36 14 15 7 -8 49
9.Sivasspor 36 12 12 12 -10 48
10.Antalyaspor 36 11 13 12 -6 45
11.Adana Demirspor 36 10 12 14 -2 44
12.Samsunspor 36 11 16 9 -8 42
13.Kayserispor 36 11 14 11 -12 41
14.Konyaspor 36 9 14 13 -11 40
15.Ankaragücü 36 8 13 15 -4 39
16.Gazişehir Gaziantep 36 10 18 8 -10 38
17.Fatih Karagümrük 36 9 17 10 -3 37
18.Hatayspor 36 8 15 13 -9 37
19.Pendikspor 36 9 18 9 -30 36
20.İstanbulspor 36 4 25 7 -45 16