ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

ULUTEK Teknopark

ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

Bursa'nın teknoloji ve inovasyon merkezi ULUTEK Teknopark'ta gerçekleşen konferansta, e-ticaretin başarı stratejileri ele alındı.

BURSA (İGFA) - ULUTEK Teknopark bünyesinde bulunan firmaları bilgilendirme amacıyla düzenlediği etkinlikte, E-Ticaret ve İhracat Danışmanları Serkan Akarsu ve Yasin Ölmez’in konuşmacılığında Amazon ile Global E-Ticaret ve E-ticarette Pazarlama ve Markalaşma konularında iş dünyasındaki değişen trendlere ve fırsatlara dair katılımcılara önemli bilgiler sunuldu.

Amazon ile Global E-Ticaret konusunda katılımcıları bilgilendiren Serkan Akarsu, Amerika'da Amazon üzerinden ticaretin yol haritasına dair önemli ipuçları paylaşarak pazar analizi, yatırım planı, yasal altyapı ve teşvik konularında katılımcıları bilgilendirdi. Yasal altyapının önemine vurgu yapan Akarsu, "Hangi ülkede iş yapılırsa yapılsın, şirket kurmadan işe başlamayın" uyarısında bulundu. Teşviklerden faydalanmanın önemine değinen Akarsu, " Özellikle, e-ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelere yönelik sağlanan vergi indirimleri, kredi ve hibe imkanları gibi teşvikler, sektördeki aktörlerin daha sağlam bir temel üzerinde büyümelerini sağlıyor." dedi. E-ticaretin küresel boyutta sağladığı fırsatlara değinen Akarsu, "Çok büyük bir pazar var ve bu pazarda hepimize yer var. Önemli olan pazar analizini doğru yaparak doğru satış gerçekleştirmek" ifadelerini kullanarak ürünlerin dünya genelinde satışını hedeflemenin satış ve pazarlama konularında daha başarılı olduğunu vurguladı.

MARKALAŞMA VE UZUN VADELİ BAŞARIYA DEĞİNİLDİ

Markalaşmanın e-ticaretteki kritik önemine dikkat çeken Yasin Ölmez, piyasada birçok rakip firmanın bulunduğunu ve benzer kalitedeki ürünleri daha uygun fiyata üretebilme imkanına sahip olduklarını belirtti. Asıl farkı yaratan unsurun markalaşma olduğunu vurgulayan Ölmez, "Ucuza üretebilirsiniz, ama markalaşma olmadan uzun vadeli başarı mümkün değil" sözlerini kullanarak markalaşmanın satış stratejilerindeki kilit rolüne işaret etti. Ölmez, e-ticarette markalaşmanın, müşteri sadakati oluşturmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabetçi avantaj elde etmek için önemli olduğunu vurguladı. Kaliteli bir ürün veya hizmet sunmanın yanı sıra, marka imajının oluşturulması ve sürdürülmesinin gerekliliğine dikkat çekti.


Haber Kaynak : İGFA

IC Enterra, yenilenebilir enerjideki tecrübesini İtalya’ya taşıyor

Alpcan Demir, mezun olduğu okula konuşmacı olarak davet edildi

Başkan Zeyrek, Akhisar Pazaryeri esnafını ziyaret etti

Başkan Aras'tan Adliye – Yeni Otogar yolunda inceleme

Rize-Artvin'in hava trafiğinde 2 yılda 2 milyon yolcu

Serbülent Dalkıran Süper Lig'den teklif bekliyor

“Türkiye Yüzyılı’na yakışan bir şehir inşa edeceğiz”

 Çiğli Belediyesi 19 Mayıs’ı coşkuyla kutlayacak

Osmangazili öğrenciler Dünya İklim Günü’nde bilgilendirildi

Başkan Zeyrek: “Halkımızın her bir kuruşuna sahip çıkıyoruz”

Prof.Dr Fatma Sibel Jagoda başarılarıyla konuşuluyor

'Alacağım' şarkısı izlenme sayısı 1 milyonu aştı

Düzce'de zabıta ve polis ortak uygulama yaptı

ERZURUM’DA ‘’AİLE HAFTASI’’ ETKİNLİKLERİ

Alireisoğlu: “Yeni müfredat, merkezine “insanı almış bir yapıdadır”

İnegöl protokolü engelliler için sahaya çıktı

Keşan’da engelliler kahvaltıda buluştu

Keşan’da Çiftçiler Günü kutlandı

Edirne temsilcisine karatede 8 madalya!

İpsala'da yağmur duası yapıldı

Manisa Büyükşehir'in spor tesisleri artık Manisalıların

Özel bireylerin eserleri görücüye çıktı

Patterson'daki Türk esnaf Biden'ı mı Trump'ı mı destekleyecek?

Dünya Engelliler Haftasında Manisa ZİÇEV’de coşkulu etkinlik

Milli Eğitim'de Bakan Yardımcısı özel eğitim kurumlarını dinledi

Ticaret'ten kalite denetimine iki ürün eklendi

Bakan Yerlikaya: Tuzakları yerle bir edeceğiz

Yapım işi ihalelerine artırımlı fiyat farkı ve süre uzatımı 'Resmi'leşti

Aile istatistiklerine göre kalabalık aileler azaldı... Aileler 4 kişiden 3'e düştü

Genital estetik kadın sağlığında birçok probleme çözüm oluyor!

Yükleniyor

LİG TABLOSU

Takım O G M B Av P
1.Galatasaray 36 32 1 3 65 99
2.Fenerbahçe 36 29 1 6 61 93
3.Trabzonspor 36 19 13 4 16 61
4.İstanbul Başakşehir 36 17 12 7 11 58
5.Beşiktaş 36 16 13 7 6 55
6.Kasımpaşa 36 15 14 7 -4 52
7.Alanyaspor 36 12 10 14 3 50
8.Rizespor 36 14 15 7 -8 49
9.Sivasspor 36 12 12 12 -10 48
10.Antalyaspor 36 11 13 12 -6 45
11.Adana Demirspor 36 10 12 14 -2 44
12.Samsunspor 36 11 16 9 -8 42
13.Kayserispor 36 11 14 11 -12 41
14.Konyaspor 36 9 14 13 -11 40
15.Ankaragücü 36 8 13 15 -4 39
16.Gazişehir Gaziantep 36 10 18 8 -10 38
17.Fatih Karagümrük 36 9 17 10 -3 37
18.Hatayspor 36 8 15 13 -9 37
19.Pendikspor 36 9 18 9 -30 36
20.İstanbulspor 36 4 25 7 -45 16